Subject: Kinnistute väljavõte
From: "Liis Piper" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 10:37:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovin kinnistusraamatu väljavõtet järgmiste ettevõtete IV jakku kantud
hüpoteekide kohta:

1.	Kiviõli Keemiatööstuse Osaühing, registrikood 12453072 ja
2.	OmaKoduMaja AS, registrikood 10843432.

Arve palun vormistada ettevõttele AVH Grupp AS, registrikood 10423960,
aadress Roseni 11, Tallinn 10111.

Lugupidamisega

Liis Piper

Juhatuse juriidiline ja administratiivnõustaja

AVH Grupp AS

M: +372 5350 9299

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Roseni 11, 10111 Tallinn, Estonia